Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Pliki cookies.
Papiery - Koperty - Decoupage - Scrapbooking - Papiera4.pl
Witaj :) | Zaloguj się
w koszyku: 0 produktów o wartości: 0.00zł
ostatnio dodane: w koszyku jest pusto, jeszcze nic nie dodano
Pokaż koszyk
Czy wiesz, że...
... dostawa kurierem to 11 zł, niezależnie od wagi lub ilości paczek.
... darmową dostawę otrzymasz gratis przy zakupach od 179 zł.
... za zamówienie zapłacisz:
- przelewem (przedpłata),
- gotówką (za pobraniem),
- przez serwis PayU,
- kartą VISA lub MasterCard.
... 25 lat doświadczenia = profesjonalna obsługa i gwarancja bezpiecznie zapakowanych towarów.
Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy można otrzymać fakturę przelewową/z odroczonym terminem płatności?

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Możemy ewentualnie wystawić fakturę pro forma na podstawie której można dokonać wpłaty. W momencie kiedy wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie wówczas wysyłamy paczkę.

 

2. Czy na fakturze można umieścić adnotację „zapłacone gotówką”?

Niestety nie możemy umieścić takiej adnotacji na fakturze.

 

3. Czy jest możliwość zastrzeżenia godziny dostarczenia przesyłki?

Nie możemy zagwarantować, że kurier dostarczy paczkę w wybranych przez Państwa godzinach. Kurier rozwozi paczki w godzinach od 9 do 17 od poniedziałku do piątku.

Więc jako adres dostawy proponujemy podać np. miejsce pracy.

Dodatkowo w dniu wysyłki otrzymają Państwo wiadomość na maila z nr listu przewozowego.

Posługując się numerem listu przewozowego można szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się przesyłka. Wszystkie te informacje można śledzić na stronie kuriera.

 

4. Czy można prosić o wysyłkę zamówienia Pocztą Polską?

Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej ponieważ nie daje ona możliwości monitorowania paczki oraz jej ubezpieczenia na wypadek utraty lub zniszczenia.

 

5. Czy jest możliwość wysłania paczki za granicę?

W chwili obecnej realizujemy zamówienia tylko na terenie naszego kraju.

 

6. Czy paczka może zostać wysłana tego samego dnia w którym zamówienie zostało złożone?

Jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 12.00 wówczas wysyłka może nastąpić w tym samym dniu. Zamówienia złożone po godzinie 12.00 są realizowane dnia następnego.

 

7. Czy można koszty wysyłki wliczyć w cenę towarów?

Nie możemy wliczyć kosztów wysyłki w cenę towaru. Możemy ewentualnie wystawić dwie faktury – jedną na towary drugą na koszty wysyłki.

 

8. Czy jest możliwość wygrawerowania napisu na okładkach do dyplomu, przycięcia papieru na wymiar itp.?

Jesteśmy dystrybutorem towarów, nie ich producentem. W związku z tym w żaden sposób nie poddajemy ich dodatkowej obróbce.

 

9. Czy, aby złożyć zamówienie trzeba się rejestrować na stronie?

Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się co daje wiele korzyści. 

 

10. Kiedy można uzyskać rabat na zamówione produkty?

Rabat generowany jest automatycznie przez system. Pierwszy próg rabatowy przyznawany jest do złożonego zamówienia w momencie, kiedy w przeciągu ostatnich 30 dni wydali Państwo 1000PLN na zakupy w naszym sklepie.

 

 

 



Kontynuuj Zakupy